کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1060-CNF آگاهی فراشناختی از راهبردهای مطالعه: بررسی موردی دانشجویان دختر رشته‌های فیزیک و ریاضی دانشگاه فرهنگیان فاطمه اصغری، منصور وصالی، سیامک خادمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1020-CNF آموزش پروژه محور: راهبردی موثر در آموزش فیزیک سیده محبوبه جمالی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1061-CNF (R1) آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری مسیری هموار در جهت درک جهان هستی فرشته گلیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1072-CNF الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری ساختن گرا (E5)در مبحث مغناطیس فرشته پاکروان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1063-CNF (R2) بدمفهومش های دانش آموزان کلاس دهم درباره دما و گرما، دلایل و راهکارها احمد کمالیان فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1012-CNF (R1) بررسی تأثیر روش علمی بر عملکرد دانش آموزان پایه دهم در رویکرد فرآیندی درس فیزیک 1 و آزمایشگاه علوم تجربی اسماعیل اصغرپور، محمد ابراهیمی دباغ پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1068-CNF بررسی کج‌فهمی‌های مفاهیم دما و گرما در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی گرما شکیلا مومنی نیا، زهرا داوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1015-CNF (R1) تحلیل محتوای کتاب فیزیک دهم بر اساس روش ویلیام رومی سید نوید الیاسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
9 1013-CNF (R1) تدریس مفهومی وکیفیت بخشی بدمفهومش درآموزش فیزیک فرهاد کریمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1025-CNF تعیین اثربخشی دو روش مشارکتی و سخنرانی در آموزش فیزیک (مطالعه موردی: دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک دبیرستان دخترانه نمونه محمودیه 18 خیامی گناباد) سمیرا رمضانی اول پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
11 1074-CNF (R1) راهکارهایی جهت افزایش اثربخشی آموزش برخط فیزیک یاشار بهمند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1007-CNF شناخت روش علمی از طریق آموزش تاریخ علم فیزیک فاطمه اربابی فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
13 1014-CNF طراحی و اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از مفهوم انرژی جنبشی بر اساس چارچوب نظری APOS مصطفی اسدی، فاطمه احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1056-CNF عوامل موثر برای ایجاد علاقه موقعیتی در دانش‌آموزان جهت یادگیری درس فیزیک حمید قبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
15 1071-CNF مطالعه دوگانگی موج-ذره و کج‌فهمی‌ دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم محمدرضا قراغانی، سهراب آقایی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1064-CNF نقش" برنامه درسی آموزش دهنده" در آموزش فیزیک: کاربست آن توسط معلمان mahsa jalily، حسین نیک فرجام پذیرفته شده برای ارائه شفاهی