1- سید نوید الیاسی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان تبریز، پردیس علامه امینی
عنوان مقاله: تحلیل محتوای کتاب فیزیک دهم بر اساس روش ویلیام رومی
2- مصطفی اسدی دبیر فیزیک ناحیه 3 کرمانشاه
فاطمه احمدی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
طراحی و اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از مفهوم انرژی جنبشی بر اساس چارچوب نظری APOS
3- سمیرا رمضانی اول دبیر فیزیک شهر گناباد
4- شکیلا مومنی نیا دانشجوی گروه آموزشی فیزیک، دانشکده علوم، دانشگاه فرهنگیان، اصفهان، ایران
زهرا داوری مدرس، گروه آموزشی فیزیک، دانشکده علوم، دانشگاه فرهنگیان، اصفهان، ایران
بررسی کجفهمیهای مفاهیم دما و گرما در دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی گرما
5- فرشته پاکروان دبیر فیزیک ناحیه 3 مشهد
الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری ساختن گرا ( 5E)در مبحث مغناطیس
6- یاشار بهمند از مرکز اوج مهارت
یونا نوول دانشکده فیزیک دانشگاه شهید بهشتی
ارائه: راهکارهایی جهت افزایش اثربخشی آموزش برخط فیزیک
فایل ارائه: راهکارهایی جهت افزایش اثربخشی آموزش برخط فیزیک
7- اسماعیل اصغرپور، دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش فیزیک دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید بهشتی مشهد و دبیرفیزیک شهر قاین
محمد ابراهیمی دباغ، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید بهشتی مشهد
برای دیدن تجارب ارزنده دو تن از معلمان به لینک های زیر مراجعه کنید:
تجربه خانم فتانه باقرزاده از استان فارس در استفاده از آزمایشات ساده برای تفهیم بهتر مبحث الکتریسته