1- سید نوید الیاسی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان تبریز، پردیس علامه امینی


عنوان مقاله: تحلیل محتوای کتاب فیزیک دهم بر اساس روش ویلیام رومی

فیلم ارائه مقاله نوید الیاسی


2- مصطفی اسدی دبیر فیزیک ناحیه 3 کرمانشاه 

   فاطمه احمدی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

 

طراحی و اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از مفهوم انرژی جنبشی بر اساس چارچوب نظری APOS


3- سمیرا رمضانی اول دبیر فیزیک شهر گناباد

 

تعیین اثربخشی دو روش مشارکتی و سخنرانی در آموزش فیزیک (مطالعه موردی: دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک دبیرستان دخترانه نمونه محمودیه 18 خیامی گناباد)


4- شکیلا مومنی نیا دانشجوی گروه آموزشی فیزیک، دانشکده علوم، دانشگاه فرهنگیان، اصفهان، ایران

    زهرا داوری مدرس، گروه آموزشی فیزیک، دانشکده علوم، دانشگاه فرهنگیان، اصفهان، ایران


بررسی کج‌فهمی‌های مفاهیم دما و گرما در دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی گرما


5- فرشته پاکروان دبیر فیزیک ناحیه 3 مشهد

 

الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری ساختن گرا ( 5E)در مبحث مغناطیس

 

6- یاشار بهمند از مرکز اوج مهارت

   یونا نوول دانشکده فیزیک دانشگاه شهید بهشتی


ارائه: راهکارهایی جهت افزایش اثربخشی آموزش برخط فیزیک

فایل ارائه: راهکارهایی جهت افزایش اثربخشی آموزش برخط فیزیک


7-  اسماعیل اصغرپور، دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش فیزیک دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید بهشتی مشهد و دبیرفیزیک شهر قاین

      محمد ابراهیمی دباغ، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید بهشتی مشهد


بررسی تأثیر روش علمی بر عملکرد دانش آموزان پایه دهم در رویکرد فرآیندی درس فیزیک 1 و آزمایشگاه علوم تجربی


برای دیدن  تجارب ارزنده دو تن از معلمان به لینک های زیر مراجعه کنید:


تجربه خانم فتانه باقرزاده از استان فارس در استفاده از آزمایشات ساده برای تفهیم بهتر مبحث الکتریسته


تجربه خانم طاهره عظیمی در استفاده از جمع آوری مطالب در مورد نقشه مفهومی به عنوان راهبردی برای یادگیری